This Turkish TV network is Erdogan’s propaganda arm. U.S. experts should stop appearing on it.

Authoritarian countries understand well the value of maintaining a strong messaging presence in Washington to try to influence elite opinion in Congress, at think tanks and in the media, whether that means Russia’s RT, Qatar’s Al Jazeera, the China Global Television Network, and increasingly the efforts of TRT World.

Read more at The Washington Post